Jij gaat in 2023 de wereld mooier maken. Ik ga je daar bij helpen. 

Advent_dag 7

Dag 7 – Die verschrikkelijke missie

Ha, grapje! Ik ben echt groot fan van het bepalen van missies van ondernemers, het is namelijk een geweldige aanvulling op je Waarom. Oftewel, die diepgekoesterde wens van jou.

Met deze opdracht kom je een stukje dichter bij je missie, wat weer een groot onderdeel is van je merkidentiteit.

p.s: Ik vind het echt suuuuper leuk als je met mij op Instagram deelt wat je van de Personal Branding adventskalender vindt én ben ontzettend benieuwd naar jouw missie ✨

Oke, aan de slag! ⬇️

Je missie

In je missie wordt kwalitatief maar ook wel een tikkeltje filosofisch aangeven wat een onderneming wil betekenen voor haar klanten, maar ook voor personeel en andere mensen die er mee te maken hebben. Met je missie maak je duidelijk waarin je jezelf onderscheidt van andere ondernemingen die dezelfde soort diensten hebben.

Het klinkt altijd een beetje vaag als ik het zo teruglees, dus ik denk dat het in dit geval super fijn is om een voorbeeld te hebben.

Dove: Dove zet zich actief in om het zelfvertrouwen van alle vrouwen, en vooral jonge meisjes positief te beinvloeden en hen te inspireren het beste uit hun leven te halen. Makes sense toch?

Korte opdracht

Met onderstaande vragen kan je jouw missie formuleren.

  1. Wie ben ik en wat doe ik?
  2. Wie is mijn klant?
  3. Wat betekent mijn onderneming voor mijn klanten?
  4. Wat zijn mijn normen en waarden?
  5. Wat zijn mijn intenties en ambities?
Anne-Loes-april2021.TessaWiegerinckDSCF9600-web

Jij gaat in 2023 van je bedrijf een succes maken. Ik ga je daar bij helpen.

Plan via onderstaande link een geheel vrijblijvende kennismaking aan en dan zorg ik er voor dat je 2023 goed start!

Claim je in december je plek voor januari of februari? Dan krijg van mij GRATIS drie door mij geïllustreerde gifjes t.w.v. 249 euro cadeau!*

Lieve groetjes,
Anne-Loes

*geldig bij logo & huisstijl traject ‘Cerise’ of ‘Magenta’ en website traject ‘Siena’ of ‘Mandarijn’